| Любими филми [Топ 3] | |
|
+22Floopy Lirael kika keinohrhasen Leen Иви. clara eat machines Riddle Арлина The_Crimson_King Дирдри Twilight_Bella Nouvelle lune Анджи echoes Malady koalka Elysium Field of Innocence wabbit Temples Of Death Джо 26 posters |
|
Автор | Съобщение |
---|
Джо Чувствителен люляк™
Брой мнения : 1683 Age : 31 Registration date : 21.05.2007
| Заглавие: Любими филми [Топ 3] Съб 23 Авг 2008, 11:38 | |
| 1. Juno 2. A walk to remember 3. Mr. Magorium's Wonder Emporium | |
|
| |
Temples Of Death Little retro rock star.
Брой мнения : 393 Age : 30 Localisation : Sky... Registration date : 11.06.2007
| Заглавие: Re: Любими филми [Топ 3] Нед 24 Авг 2008, 21:58 | |
| God, не знам дали бих могла да сложа само 3 филма. Знам ли, ако някой филм ми хареса-то определено ми става любим, ако ли не-дори не го гледам до края. Няма да подреждам по някакъв критерий. ~The crow 1 ~Monster in law ~How to deal. | |
|
| |
wabbit bionic
Брой мнения : 162 Registration date : 26.08.2007
| Заглавие: Re: Любими филми [Топ 3] Вто 02 Сеп 2008, 13:53 | |
| #The Dark Knight #Fight Club #Charlie and The Chocolate Factory
едни от любимите ми, но е много трудно да определиш само 3 филма опитах се да избера горе-долу различни жанрове (: | |
|
| |
Field of Innocence Autumnal Melancholy
Брой мнения : 237 Registration date : 31.01.2008
| Заглавие: Re: Любими филми [Топ 3] Сря 03 Сеп 2008, 16:41 | |
| -The Ron Clark Story -Interview With The Vampire -The Addams Family (1,2) | |
|
| |
Elysium Black dahlia
Брой мнения : 63 Age : 33 Localisation : in my fucking dreams =] Registration date : 08.07.2007
| Заглавие: Re: Любими филми [Топ 3] Съб 27 Сеп 2008, 15:32 | |
| Domino Seven The Shawshank Redemption John Q <3 | |
|
| |
koalka I'm too perfect for you
Брой мнения : 48 Registration date : 01.10.2008
| Заглавие: Re: Любими филми [Топ 3] Сря 01 Окт 2008, 19:27 | |
| 1. Beautiful mind 2. Match Point 3. A walk to remember :=): | |
|
| |
Гост Гост
| Заглавие: Re: Любими филми [Топ 3] Пон 06 Окт 2008, 21:42 | |
|
Последната промяна е направена от mo.rka на Чет 12 Ное 2009, 19:08; мнението е било променяно общо 1 път |
|
| |
Malady holy beauty
Брой мнения : 103 Localisation : Paper str. Registration date : 16.04.2008
| Заглавие: Re: Любими филми [Топ 3] Съб 25 Окт 2008, 22:28 | |
| 1-Fight Club 2-A clockwork orange 3-The Crow | |
|
| |
echoes
Брой мнения : 375 Age : 31 Registration date : 06.04.2009
| Заглавие: Re: Любими филми [Топ 3] Пон 06 Апр 2009, 11:56 | |
| по принцип всеки филм, който ми привлече вниманието, събуди някви емоции в мен и истински ми хареса, задължително ми става любим. (същото се отнася и за книгите) така че май ще ми е малко трудно да изброя само 3, ноо да речем, че класацията ми изглежда така:
1. a clockwork orange 2. dead poets society 3. arizona dream/fight club | |
|
| |
Анджи aladdin sane
Брой мнения : 693 Age : 30 Localisation : scotland, uk Registration date : 28.02.2009
| Заглавие: Re: Любими филми [Топ 3] Пон 06 Апр 2009, 13:40 | |
| 1. Sid and Nancy 2. Immortal beloved 3. Cashback | |
|
| |
Nouvelle lune
Брой мнения : 28 Age : 28 Registration date : 21.04.2009
| Заглавие: Re: Любими филми [Топ 3] Сря 22 Апр 2009, 22:28 | |
| ...малко трудно само три...
1.Карибски пирати 2.Мемоарите на една гейша 3.Властелинът на пръстените...
Имам още доста,но... | |
|
| |
Twilight_Bella
Брой мнения : 7 Registration date : 11.03.2009
| Заглавие: Re: Любими филми [Топ 3] Пет 24 Апр 2009, 14:15 | |
| 1.Twilight 2.Whatever It Takes 3.Raise your voise | |
|
| |
Дирдри
Брой мнения : 13 Registration date : 18.05.2009
| Заглавие: Re: Любими филми [Топ 3] Пон 18 Май 2009, 15:01 | |
| 1. Life is beautiful 2. Secondhand Lions 3. Star Wars | |
|
| |
The_Crimson_King
Брой мнения : 13 Age : 35 Localisation : МКС Registration date : 05.07.2009
| Заглавие: Re: Любими филми [Топ 3] Пон 06 Юли 2009, 16:57 | |
| Аз си имам лист с любими филми, които подреждам според това, кои харесвам най-много и го обновявам редовно, така че не ми е трудно да определя 3-те най-добри според мен.
На 3-то място е филмът в който Том Ханкс прави най-добрата си роля: "Форест Гъмп", никой не може да го каже като него.
На 2-ро място е един от малкото филми по-добър от разказът по който е правен. И то разказ на Стивън Кинг: "Изкуплението Шоушенк"
И най-любимият ми от всички филми, макар и мнозина да ме критикуват затова, аз съм готов да го защитавам до гроб: "Матрицата" (първа част, разбира се) | |
|
| |
Арлина après moi le déluge
Брой мнения : 2720 Age : 31 Localisation : /\/\/\/\/\/\/\/\/\/\ Registration date : 10.02.2009
| Заглавие: Re: Любими филми [Топ 3] Пон 06 Юли 2009, 21:01 | |
| Uhmmm защо само три //;
Ох. Просто ще опитам..
3.Eternal shining of the spotless mind^^^^Приковаващ.Не беше тъжен, просто истински(и прекалено красив за да е истински)
2.Leon the Professional<3 Винаги съм готова да го гледам.
1.The Fontain тадааам^^Обичам Дарън Ароновски.И Хю Джакман.И красотата.Просто беше красив.
Обаче няма да се сдържа, защото това далече не е топ 3, изброих няколко от любимите си филми но има филми, които заслужават да стоят точно до тях.
Като Requiem for a dream Swing kids Dead poets`s society The Prestidge P.S.I love you Fight club The Shawshank redemption Crash Artificial intelligence 12 monkeys What the dreams may come Dragonfly The Pianist
Това бяха тези, които не можех да пропусна. :д | |
|
| |
Riddle Nessuno
Брой мнения : 8678 Age : 29 Localisation : Plovdiv Registration date : 04.01.2008
| Заглавие: Re: Любими филми [Топ 3] Пон 06 Юли 2009, 21:29 | |
| Да бе, наистина. Супер тъпо е да се ограничават отговорите само до три. Някой може да харесва еднакво много 15 филма, примерно. | |
|
| |
Арлина après moi le déluge
Брой мнения : 2720 Age : 31 Localisation : /\/\/\/\/\/\/\/\/\/\ Registration date : 10.02.2009
| Заглавие: Re: Любими филми [Топ 3] Пон 06 Юли 2009, 21:38 | |
| ..Sure,проблемът е, че не мога да избера три Най-добри филма, имам поне пет, които са ми на едно ниво.(..как да ги класирам?Просто не мога. << Опитах, но не стана обективно.
| |
|
| |
echoes
Брой мнения : 375 Age : 31 Registration date : 06.04.2009
| Заглавие: Re: Любими филми [Топ 3] Нед 23 Авг 2009, 00:21 | |
| обичам alice in wonderland :3 | |
|
| |
clara eat machines
Брой мнения : 27 Registration date : 17.10.2009
| Заглавие: Re: Любими филми [Топ 3] Чет 29 Окт 2009, 22:19 | |
| оххх, три е адски, ама адски гадно число, duh. не мога да си избера само три.. някак ще ми е мъчно и за другите ;x но ако разширим списъка ...
Au Hasard Balthazar Le Fabuleux Destin d'Amelie Poulain Der Himmel uber Berlin Tideland Crna macka, beli macor Underground Dom za vasanje Вчера Козият рог Дзифт Източни пиеси One Flew Over the Cuckoo's Nest Откраднати очи Мила от Марс Шивачки Trainspotting Cashback 101 Rejkjavik Un Femme Douce The Science of Sleep Go Ask ALice Alice in Wonderland Fear and Loathing in Las Vegas Светът е голям и спасението дебне отвсякъде
..и още много..
| |
|
| |
Иви.
Брой мнения : 18 Age : 29 Localisation : Where the sky ends. Registration date : 19.03.2010
| |
| |
Leen lifelong prisoner of Ka.
Брой мнения : 361 Registration date : 21.06.2007
| Заглавие: Re: Любими филми [Топ 3] Съб 20 Мар 2010, 07:54 | |
| Dracula Across the universe Edward Scissorhands Fight club Finding neverland Rent <3 From Hell The Lion king I/II Closer Blow Chocolat
нямам топ три. ;d | |
|
| |
keinohrhasen what's the colour of love, pig?
Брой мнения : 76 Age : 64 Localisation : Vienna, Austria Registration date : 27.07.2010
| Заглавие: Re: Любими филми [Топ 3] Сря 28 Юли 2010, 20:37 | |
| o1 Love Actually o2 Blow Dry o3 Breakfast on Pluto
да речем | |
|
| |
kika
Брой мнения : 12 Age : 25 Registration date : 26.01.2012
| Заглавие: Re: Любими филми [Топ 3] Нед 29 Яну 2012, 22:18 | |
| 1.ATL 2. 8 mile 3. Never Back Down
| |
|
| |
Lirael Grig's God
Брой мнения : 701 Age : 30 Localisation : Моя малък свят Registration date : 21.12.2009
| Заглавие: Re: Любими филми [Топ 3] Пет 20 Апр 2012, 21:42 | |
| 1. Lord of the rings 2. Beautiful mind 3. Patch Adams 4. Eastern plays 5. Restless 6. Closer и още много, много | |
|
| |
Floopy
Брой мнения : 36 Registration date : 17.01.2010
| Заглавие: Re: Любими филми [Топ 3] Сря 03 Юли 2013, 21:17 | |
| Само 3?! Ох.
1. The Lord of the Rings 2. The Green Mile / Forest Gump 3. 10 Things I Hate About You | |
|
| |
Sponsored content
| Заглавие: Re: Любими филми [Топ 3] | |
| |
|
| |
| Любими филми [Топ 3] | |
|